Help us in our reception/bar
The experience
Teremos prazer em receber você em nossa estrutura na vila de Atins. Estamos instalados entre o rio Preguiças e a praia de Atins (vilarejo turístico cosmopolita e spot de Kitsurf). Se você gosta de rio, praia e tem espírito de aventura para caminhadas no parque dos Lençóis esse é o seu local. Pedimos sua colaboração para recepcionar nossos hóspedes de 8:00 até 16:00 (parcialmente pago) ou das 16:00 até 22:30 (1 dia sim, 1 dia não)
Até breve,
Vivi
What you offer
24 hours of help per week
Administration:
Help with booking systems and payments.
Reception:
Help with check-ins, check-outs and guest assistance.
Bartending:
Make and serve drinks and help maintain the beverages inventory.
What you get
1 day off per week
Shared Dorm:
You will have a bed in a shared room, which means you will share the same room with other travelers.
Breakfast:
You are entitled to a free breakfast, every day of your stay.
Lunch:
You are entitled to a free lunch, every day of your stay.
Free Laundry:
You can use our laundry room freely.
Use our equipped kitchen:
Feel free to use our kitchen and make your own delicious food.
Fast Internet Access:
High-speed internet for you to work remotely
Requirements
Intermediate English
Over 20 years old
Only hosts solo volunteers (doesn’t accept couples or partners)
What's not included
Flights, Travel Insurance, Internal Transportation and Visa
Program Details
Nosso bar é recepção ficam juntos e por isso quem atua na recepção também vende bebidas prontas ou mais eventualmente prepara um drink.
Activities & Shift
Das 8:00 até as 16:00. Recepcionar os hóspedes, dar as informações necessárias para a maior autonomia dos hóspedes, orientar os hóspedes sobre passeios.
Rules
Pontualidade.