Compartilhe seu talento musical ou de bartender!!
The experience
Somos uma pousada boutique e estamos em busca de artistas para fazer apresentações musicais, atuação no bar. Também poderemos pedir sua ajudinha como bartender! Se você manda bem na música e quer aproveitar esta experiência para conhecer a nossa região, esta vaga é para você!
What you offer
30 hours of help per week
Music:
Perform to entertain guests, children or local communities.
Bartending:
Make and serve drinks and help maintain the beverages inventory.
What you get
2 days off per week
Shared Dorm:
You will have a bed in a shared room, which means you will share the same room with other travelers.
Team Dorm:
You will have a bed in a shared room, which means you will share the same room with other people.
Breakfast:
You are entitled to a free breakfast, every day of your stay.
Lunch:
You are entitled to a free lunch, every day of your stay.
Use our equipped kitchen:
Feel free to use our kitchen and make your own delicious food.
Requirements
Welcomes solo volunteers, couples, and partners of volunteers
What's not included
Flights, Travel Insurance, Internal Transportation and Visa
Program Details
A programação será definida em conjunto com o voluntário; serão promovidos eventos com apresentação musical para favorecer a troca de experiência entre os hóspedes e colaboradores, tipo happy hour, na área da piscina, praia ou restaurante da pousada.
Activities & Shift
As atividades acontecerão principalmente no turno da tarde / noite.
Rules
Respeito as pessoas, bom convívio com hóspedes e equipe, estar aberto a viver uma experiência incrível! Não é permitido drogas nem visitas a pousada. A limpeza da acomodação é de responsabilidade dos ocupantes da acomodação. Oferecemos o café da manhã e uma refeição diária (cardápio definido pela pousada).